Положення конкурсу

V Всеукраїнський конкурс виконавців

на духових та ударних інструментах

                      “Черкаські сурмачі” м.Черкаси                               

 

Засновники конкурсу

 Засновник  Всеукраїнського конкурсу виконавців на духових та ударних інструментах «Черкаські сурмачі» (надалі – конкурс)-  департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, Черкаська дитяча школа мистецтв №2, Черкаський міський Будинок культури ім. І.Кулика.

Співзасновники конкурсу: TELIZHENKO fashion house; «IQtech Event Service».

Співзасновниками конкурсу можуть бути юридичні особи, які відповідно до установчих документів здійснюють діяльність у сфері культури і мистецтва.)

Конкурс проводиться щорічно у квітні місяці. Форма участі очна та дистанційна. Конкурс  не є комерційним проектом.

 

Загальні положення

 Для здійснення організаційної роботи створюється Оргкомітет конкурсу, до складу якого включаються представники засновника та організаторів конкурсу, фахівців у сфері культури, мистецтва, мистецької освіти.

 

Місце проведення

 Черкаська дитяча школа мистецтв №2;

Черкаський міський Будинок культури ім. І.Кулика.

До участі у конкурсі запрошуються виконавці на духових та ударних інструментах – солісти, ансамблі, оркестри. Вік учасників до 21 року (включно).

 

 Номінації:

– Мідні духові інструменти.

– Дерев’яні духові інструменти.

– Ударні інструменти.

– Сопілка, блокфлейта.

– Ансамблі.

– Оркестри.

Вікові категорії:

 1 категорія – до 9 років (включно)

2 категорія – 10 – 12 років

3 категорія – 13 – 15 років

4 категорія – 16 – 21 року

5 категорія – змішана (ансамблі)

Програмні вимоги

 

Соло – 2 різнохарактерні твори (один з творів бажано українського автора або обробка української народної пісні). Час виступу не повинен перевищувати для 1-2 категорії 8 хвилин, для 3-4 категорії 12 хвилин.

Ансамблі, оркестри – 2 різнохарактерні твори. Змішані ансамблі приймають участь за умови, що духові інструменти виконують сольні партії. Час виступу не повинен перевищувати 15хвилин.

        Твори виконуються напамять, допускається виконання по нотах  ансамблям та оркестрам. Порядок виконання творів повинен відповідати порядковому номеру, зазначеному в заявці.

 

Для дистанційної форми участі надсилається відеозапис творів на електронну адресу: dmsh5cherkasdudar@ukr.net, або викладається на YouTube каналі та відправляється посилання для його завантаження.

 

Конкурсний відеозапис повинен відповідати таким вимогам:

– камера повинна бути закріплена в статичному положенні;

– на відеозаписі має бути видно інструмент, обличчя і руки виконавця;

– зупинка відеокамери протягом запису твору не допускається;

– приближення або віддалення зображення під час запису відео не допускається;

– відеозапис не повинен містити жодних ознак редагування.

 

Конкурс проводиться у два тури.

 

І тур– відбірковий для очної форми участі (по записам. Надається посилання на запис у мережі Інтернет).

ІІ тур– фінальний.

 

Робота журі та критерії оцінювання

 

Для оцінки виступів конкурсантів створюється Журі до складу якого входять провідні фахівці у галузі духової музики, викладачі класу духових інструментів, видатні діячі культури і мистецтва.

  1. Виступи учасників конкурсу оцінюються за 12 бальною системою.
  2. Критерії оцінювання: чистота інтонації, якість звучання інструменту, художня трактовка твору, сценічна культура, складність репертуару, виконавська майстерність.
  3. Оцінювання виступу учасника конкурсу здійснюється на підставі середнього балу оцінок членів Журі. У разі рівного розподілу голосів, голос голови журі є вирішальним.
  4. Дистанційна та очна форми оцінюються окремо.
  5. 5. Рішення журі оформлюється у вигляді протоколу.

 

 

Журі має право

 

  1. Присуджувати «Гран-Прі»,  присвоювати звання «Лауреат».
  2. Неприсуджувати окремі призові місця.
  3. Присуджуватикілька однакових місць в будь-якій віковій категорії.
  4. Присуджувати спеціальні дипломи, спонсорські, та заохочувальні призи.

Спеціальними дипломами нагороджуються:

  1. Викладачі (за педагогічну майстерність).
  2. Концертмейстери (за виконавську майстерність).

Журі має право прийняти рішення про скорочення програми, припинення виступу, який виходить за межі регламенту(за згодою всіх членів).

Рішення журі є остаточним, обговоренню та перегляду не підлягає.

 

Нагородження

 

Переможцям у кожній віковій категорії і кожній номінації присвоюються звання «лауреата» І, ІІ або ІІІ ступеню з врученням відповідних дипломів, заохочувальних подарунків та сувенірів.

Дипломи переможцям конкурсу будуть вручатисяпід час Гала-концерту (дистанційна форма участі – дипломи надсилається поштою).

Оргкомітет має право використовувати та розповсюджувати (без виплати гонорару учасникам конкурсу) аудіо, відео та фото матеріали конкурсу без узгодження з учасниками, з метою реклами та розвитку даного конкурсу.

 

Фінансування конкурсу

 

1.Фінансування конкурсу здійснюється департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради відповідно до затвердженого кошторису витрат.

2.Конкурс може фінансуватися за рахунок співзасновників конкурсу, спонсорів, благодійних внесків учасників та інших надходжень які не заборонені чинним законодавством України. Всі внески витрачаються виключно на потреби, пов’язані з організацією та рекламою конкурсу.

Для очної участі у конкурсі вноситься благодійний внесок, що становить:

Солісти – 150 гр. 

Ансамблі малих форм (дуети, тріо) – 75 гр.(для кожного учасника)

Ансамблі (до 7 учасників включно) – 50 гр.(для кожного учасника)

Оркестри – 30 гр.(для кожного учасника).

Організаційний благодійний внесок учасники конкурсу вносять за всі номінації, в яких вони беруть участь при реєстрації.

Для дистанційної участі у конкурсі благодійний внесок становить:

Солісти – 200 гр. 

Ансамблі малих форм (дуети, тріо) – 100 гр.(для кожного учасника)

Ансамблі (до 7 учасників включно)- 75 гр.(для кожного учасника)

Оркестри – 50 гр.(для кожного учасника).

 РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК:

Одержувач: ФОП Васенко Олександр Миколайович

IBAN: UA793510050000026006159920700

МФО: 351005 АТ «Укрсиббанк» м.Харків

Код:  3135913014

У призначенні платежу обов’язково вказати:

«благодійний внесок за учать у конкурсі»та прізвище конкурсанта.

 

Для дітей інвалідів та дітей сиріт  участь у конкурсі безкоштовна, діти з багатодітних сімей 50 відсотків благодійного внеску.

 

Заявки надсилаються   на електронну адресу: dmsh5cherkasdudar@ukr.net

до  2 квітня.

Заявка повністю повинна бути надрукована на комп’ютері, для мешканцівУкраїни – українською мовою.

До заявки додаються:

1. Анкетата заявка (додається)

2. Копія свідоцтва про народження

3. Фотографія з інструментом (високої якості у форматі jpg)

Відповідальність за безпеку життя і здоров’я учасників  конкурсу несуть батьки, родичі, керівники та супроводжуючі особи. Проїзд,  проживання, харчування учасників конкурсу, здійснюється за власний рахунок, або установи, що їх відряджає.

 

З організаційних питань звертатись до організаторів конкурсу.

 Телефони для довідок:

Павленко Юрій Миколайович – (097)4365129, (050)8089886, (093)0345262

Черкаська дитяча школа мистецтв №2 – (0472)646051

 

 

V ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС

виконавців на духових та ударнихінструментах

« Черкаські сурмачі »

м. Черкаси

9-10 квітня 2022 року

 

АНКЕТА-ЗАЯВКА

 ПІБ учасника:  _______________________________________________

Назва колективу :____________________________________________

Дата народження: ____________________________________________

Навчальний заклад : __________________________________________

ПІБ викладача (керівника колективу): ___________________________

(контактний номер телефону)___________________________________

ПІБ (концертмейстера): _________________________                       

Кількість учасників: ___________________________________________

Вікова категорія : _____________________________________________

Номінація : ___________________________________________________

E-mail(обов’язково):____________________________________________

Посиланняна YouTube (для дистанційної  участі)___________________

Повна адреса ( бажано вказати номер Нової Пошти для відправки дипломів)____________________________________________________

Чи потрібно житло під час перебування на конкурсі, на який час, на скільки осіб (окремо чоловіки та жінки) __________________________

 

Конкурсна програма: (автор, назва твору, тривалість виступу)

  1. ______________________________________________________________
  2. ______________________________________________________________

 

.